miercuri, 9 iunie 2010

Analiza simbolica -reclama Vogue

VOGUE
V- ideografie sexuală, considerată stilizarea organului sexual feminin, deschizătură, legată de ceremoniile magico-sexuale, voluptate, virginitate
O- indică ochiul, dar şi prerogativele cifrei zero, termenul şi scopul final al lucrurilor, omega, heraldică- ordinea, formule masonice- orient.
zero– lucru de nimic, om ca măsura tuturor lucrurilor, ocultismul european momentul inversării polarităţilor- sfârşitul jumătăţii de cerc involutiv separat de începutul cercului evolutiv, închide misterul biologic al naşterii şi secretul fiinţei, ou cosmic, la început universul era nefiinţă.
G-tinereţe, generozitate, simbol masonic- ocupă centrul unei stele strălucitoare, glorie, măreţie, geometrie, dă naştere svasticii şi repune în discuţie simbolistica centrului
U- unghi drept, uniune, heraldică, iepurele, egipt- pui de găină.
E- se trage din scrierea hieratică egipteană şi, grafic este o restructurarea literei beta a grecilor.Simbolul speranţei.

Organul sexual feminin ce se află la baza ceremoniilor magico-sexuale legate de ochi, este plin de voluptate şi de aceea este legat de momentul inversării polarităţilor şi întoarcerea omului în nefiinţă. Organul sexual feminin este centrul unei unei stele strălucitoare, glorie, măreţie, iar geometria lui dă naştere svasticii inversate şi repune în discuţie simbolistica centrului, aşa sperăm.

CULORI FOLOSITE
ALB, ROZ
ROZ- Cu cat este mai placut rozul de o persoana cu atat inseamna ca ea este interesata de parerea altora despre ea si doreste sa suprime orice posibil gest sau actiune care poate aduce prejudicii altora.
Roz este culoarea sanatatii si este asociat si cu feminitatea, prospetimea, primavara, jocurile dragostei, afectiunea, gentiletea. De asemenea se considera ca alunga starile negative si calmeaza, cei care plac culoarea roz devenind asemenea ei, persoane placute, gata de a face tot posibilul pentru liniste, gratie si beatitudine. In plus gasesc intotdeauna resursele necesare de a vedea lumea intr-o aura pozitiva sau, cel putin, de a zambi macar pentru a nu plictisi pe cei din jur, mai ales pe cei care nu ii cunosc.
ALB -El reprezinta absenta culorii, puritatea, sfintenia, virginitatea, perfecŢiunea, claritatea, cunoasterea rationala, lumina, noul inceput sau moartea.

ALB, VERDE PAL
ALB, PORTOCALIU

British American Tobacco a lansat Vogue Arome L’adoration, printr-o campanie de comunicare through the line realizata de agentia de publicitate 141 Romania.
“E o mare provocare sa mai aduci ceva nou in lumea tigarilor. Sau poate ca solutia a fost dintotdeauna la indemana noastra... Daca femeile ar fi inventat tigarile, probabil ca ar fi inceput cu Vogue Arome. Si asta pentru ca noile Vogue Arome L’Adoration combina eleganta unui Superslims cu un parfum discret si fin, imbogatind mirosul de tutun cu o aroma placuta in masura pentru fumatoare si pentru cei din jurul lor” declara Mihaela Oprescu, Brand Executive Vogue la British American Tobacco.

Sub sloganul „Raspandeste aroma”, campania de lansare aduce si ea o noutate in lumea Vogue. Aceasta se remarca prin faptul ca a fost dezvoltata 100% in Romania, in contextul in care Vogue este o marca internationala cu greutate in piete precum Franta, Rusia sau Polonia.
Dan Gherman, British American Tobacco Group Creative Director in 141 Worldwide Romania explica: “Cu referire directa la aceasta campanie, putem spune ca am inteles mai bine decat colegii din alte tari ce isi doresc femeile din Romania. Cum am reusit? Cercetare, munca, din nou cercetare, si din nou munca... Dupa acestea, campania a venit de la sine”.
„Campania se remarca prin dezvoltarea unor mesaje si executii creative care pornesc de la experienta consumatorului in fiecare mediu de comunicare, dupa o alegere atenta a acestora. Agentia s-a concentrat pe asocierea noului Vogue Arome cu cele mai interesante experiente olfactive, exact acolo unde aceste senzatii sunt cele mai puternice. De remarcat sunt display-urile tridimensionale amplasate in galeriile comerciale in vecinatatea magazinelor de parfumuri sau produse aromate, activarile cu produse parfumate si momentele de dans care simbolizeaza seductia aromei in HoReCa” completeaza Mihaela Oprescu.

Ţigarilor Vogue nu le-a mai fost suficient design-ul diafan in diferite nuante de roz, bleu si verde, drept care si-au atasat si cate o metafora, ca sa vibreaza la ea sufletul romantic al targetului si sa puna mana pe portofel. Avem, deocamdata, Vogue – Balade du parc si Vogue – Jardin sous le neige, da’ marketingu’ de la ei inca lucreaza, deci sigur mai urmeaza niste surprize.
Surprizele sunt :: arome diferite, gusturi diferite, fumul parfumat diferit … aşa că de ce nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu