duminică, 17 februarie 2013

Eu sunt Iubirea

Eu sunt Iubirea, unii mă mai numesc Dragoste. Se spune că pot zbura, deşi nu am aripi. Se spune că plutesc pe spuma mării, desi nu ştiu să înot. Unii mi-au simţit căldura în nopţile răcoroase, deşi nu sunt foc. Deşi nu mă pot vedea, sunt mereu între îndrăgostiţi oriunde s-ar afla ei şi sunt întreţesută din şoaptele fierbinţi de pasiune. Se spune că sunt mai puternică decât granitul, cu toate că nu am mai multă greutate decât o lacrimă. Unii spun că nu m-au căutat niciodată, dar cu toate astea eu îi însoţesc mereu. Se spune că îmi pierd forţa cu trecerea timpului, dar sunt nesfârşită. Deşi nu mă poţi auzi, dansez pe sunetul râsului indragostitilor. Unii spun că sunt o floare, cu toate că sunt şi sămânţa. Vindec bolile şi hrănesc sufletul. Deşi nu mă poţi atinge, eu sunt mâna blândă a tandreţii. Sunt atingerea, sunt îmbrăţişarea. Sunt Iubirea, sunt Dragostea .... Şi acum că ţi-am spus cine sunt... nu mă alunga ...păstrează-mă...măcar pentru o veşnicie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu