sâmbătă, 22 ianuarie 2011

Viziunea lui Enoh: Cea mai veche revelatie – Dumnezeu vorbeste omului




Iti spun,
Fii linistit, deschide ochii si urmareste, cu intelepciunea inimii,
Sa stii ca Eu sunt Dumnezeu.

Ti-am vorbit chiar inainte sa te fi nascut.
Fii linistit si urmareste sa Ma descoperi in fiinta ta.
Pentru a sti ca Eu sunt Dumnezeu.

Ti-am vorbit chiar si atunci cand tu nu ai catadicsit sa imi asculti glasul
Te-am imbratisat nebanuit, plin de iubire, de la prima ta privire
Fii linistit si aspira plin de iubire catre Mine,
Pentru a ajunge sa simti si sa stii ca Eu sunt Dumnezeu.

Ti-am vorbit si Iti vorbesc fara incetare
De la prima ta vorba rostita.
Fii linistit si descopera-Ma
Pentru a ajunge cat mai repede sa stii ca Eu sunt Dumnezeu.

Ti-am vorbit, si Iti vorbesc inca,
De la primul tau gand.
Fii linistit si urmareste sa Imi auzi glasul
Pentru a sti ca Eu sunt Dumnezeu.

Ti-am vorbit, prin intermediul iubirii mele nesfarsite,
La prima ta dragoste.
Fii linistit si descopera care este izvorul iubirii
Si astfel vei ajunge sa simti ca Eu sunt Dumnezeu.

Ti-am vorbit in misterioase moduri
La primul tau cantec.
Fii linistit si, in glasul tacerii,
Vei ajunge sa stii ca Eu sunt Dumnezeu.

Iti vorbesc in mii de moduri nebanuite prin tot ceea ce exista
Prin iarba pasunilor, prin florile care te inconjoara.
Fii linistit si descopera in parfumul lor suav taina tainelor,
Care te va ajuta sa stii ca Eu sunt Dumnezeu.

Iti vorbesc, clipa de clipa,
Prin arborii padurii, care ma oglindesc fara incetare.
Fii linistit si descopera-Mi glasul in fosnetul frunzelor lor,
Pentru a reusi sa stii ca Eu sunt Dumnezeu.

Iti vorbesc prin ecoul nostalgic ce rasuna
Prin vai si dealuri.
Fii linistit si descopera-Ma in sunetele care atunci se intorc la tine si bucura-te,
Reusind sa stii ca Eu sunt Dumnezeu.

Iti vorbesc, nebanuit,
Prin inaltimea hieratica a muntilor sfinti.
Fii linistit si descopera-Ma de fiecare data acolo,
Reusind, in farmecul salbatic al frumusetilor naturii, sa stii ca Eu sunt Dumnezeu.

Iti vorbesc, in taina,
Prin picaturile de ploaie si prin fulgii mirifici ce cad sub forma de zapada.
Fii linistit si urmareste sa Ma descoperi in toate aceste splendori,
Pentru ca sa stii ca Eu sunt Dumnezeu.

Iti vorbesc, intr-un mod enigmatic,
Prin sunetul coplesitor al valurilor marii.
Fii linistit, asculta-Mi glasul,
Si astfel vei ajunge sa stii ca Eu sunt Dumnezeu.

Iti vorbesc, intr-un mod tainic,
Prin suava roua a diminetii.
Fii linistit si descopera-Ma in fiecare picatura plina de inocenta
Si vei ajunge sa stii ca Eu sunt Dumnezeu.

Iti vorbesc, in taina, la asfintit,
Prin pacea misterioasa a serii care invaluieste totul.
Fii linistit atunci si descopera-Ma cum te imbratisez,
Pentru a sti ca Eu sunt Dumnezeu.

Iti vorbesc prin miliardele de raze care ofera pamantului lumina,
Sunt omniprezent si datator de viata prin splendoarea Soarelui.
Fii linistit si descopera-Ma in miracolul luminii,
Pentru a ajunge sa Ma simti si sa stii ca Eu sunt Dumnezeu.

Iti vorbesc prin intermediul cosmosului care te inconjoara
Sunt prezent in tot si in toate, prin stelele stralucitoare care alcatuiesc, prin omnipotenta mea, constelatiile.
Fii linistit si, contempland noaptea lumina mea cea tainica ce se revarsa prin intermediul lor,
Simte-Ma si vei reusi sa stii ca Eu sunt Dumnezeu.

Ti-am vorbit, si Iti vorbesc intotdeauna,
Atat prin intermediul fiecarei furtuni, cat si prin intermediul norilor.
Fii linistit si, contempland toate acestea, patrunde-te de omniprezenta Mea si, descoperindu-Ma,
Vei ajunge sa stii ca Eu sunt Dumnezeu.

Iti vorbesc, de fiecare data,
Prin inteligenta tainica si fascinanta a tunetelor si fulgerelor.
Fii linistit si descopera-Ma in toate acestea,
Caci astfel vei reusi sa ma simti si sa stii ca Eu sunt Dumnezeu.

Iti vorbesc, de fiecare data, transmitandu-ti tainice adevaruri
Prin misteriosul curcubeu care este semnul nebanuit al legamantului Meu cu voi.
Fii linistit, simte-Mi de fiecare data prezenta
Si urmareste sa stii ca Eu sunt Dumnezeu.

Iti voi vorbi prin glasul enigmatic al tacerii mele, care spune multe atunci cand vei fi singur, doar cu Mine, ascultandu-Mi tainicele soapte.
Fii linistit atunci, si daca acea tacere iti va vorbi, asculta-i glasul
Si vei ajunge, astfel, sa stii ca Eu sunt Dumnezeu.

Iti voi vorbi, de fiecare data,
Prin sfaturile pline de iubire si intelepciune ale parintilor.
Fii linistit, asculta-le cu atentie, urmeaza-le neintarziat
Si vei ajunge sa stii ca Eu sunt Dumnezeu.

Iti voi vorbi cand va suna ceasul marilor revelatii pe care le voi face
La sfarsitul timpului despre care v-am vorbit in Apocalipsa.
Fii linistit inca de pe acum, patrunde-te de intelepciunea si iubirea Mea care te imbratiseaza neincetat
Si astfel vei ajunge sa stii ca Eu sunt Dumnezeu.

Iti voi vorbi cu glas de tunet, atunci cand vei merita aceasta
Atunci cand tu vei reusi sa meriti sa-i vezi pe ingerii Mei.
Fii linistit atunci si fii, totodata, sigur ca, de indata ce vei merita aceasta,
Vei ajunge sa simti si sa stii ca Eu sunt Dumnezeu.

Iti voi vorbi clipa de clipa in vesnicia Mea
Si de vei merita aceasta, vei trai impreuna cu Mine in toata eternitatea.
Fii linistit si preafericit, caci atunci Eu voi fi in tine si tu vei fi in Mine
Si vei reusi sa stii intr-un mod total ca Eu sunt Dumnezeu.

Iti spun toate acestea si te indemn sa iei aminte,
Caci toate care sunt, au fost si vor fi
Imi apartin si de mine sunt create.
Fii linistit, prin pacea mea profunda si nepieritoare
Si fii sigur ca, daca vei respecta legile mele,
Vei fi un intelept si vei ajunge sa Ma simti clipa de clipa.
Si sa stii ca Eu sunt, am fost si voi fi, in vesnicie,
Misteriosul, omnipotentul, omniprezentul si omniscientul Dumnezeu.

Redactarea finala a acestui text a fost realizata de profesor YOGA Gregorian Bivolaru
Sursa: yogaesoteric

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu